Педагогічне портфоліо



Акішова Руслана Анатоліївна

Педагогічне кредо:

"Спочатку треба пробудити душу дитині, а потім шліфувати розум".

Творче кредо:

«Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал.»

Життєве кредо:

«Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити. Але для цього ви маєте єдине що у нас є, - це час!

Кожен з нас - це те, що він зумів зробити зі своїм часом

Той, хто прагне, зробити більше за того, хто може.»

Моя мета:

Формування морально-духовної, життєво та соціально компетентної, гармонійно розвиненої, творчої особистості гімназиста на засадах гуманізму, толерантності та християнських ціностей.

Моя діяльність ґрунтується на принципах особисто орієнтованого навчання, що реалізовується в засобах індивідуалізації змісту, форм, методів і педагогічних засобів досягнення цілей навчання, переведення процесу розвитку учнів в режим самоорганізації і саморозвитку.Моя професійна діяльність спрямована на прищеплення інтересу учнів до знань і активізації пізнавальної діяльності через різноманітні методи і форми організації навчання, за допомогою включення їх в активну пізнавальну діяльність. В своїй роботі використовую такі освітні технології:·        інтерактивні·        проектні·        інформаційні·        особистісно – орієнтовані·        технології навчання як дослідженняПід  час роботи над проблемою чітко вибудувала структуру роботи в групі:         Підготовка до виконання групового  завдання:         а)постановка пізнавальної задачі, або проблеми;         б)інструктаж проведення роботи;         в)розподіл дидактичного матеріалу по групах.         Групова робота:         а)Ознайомлення з матеріалом, планування роботи;         б)розподіл завдань у групі;         в)індивідуальне виконання завдань;         г)обговорення загального завдання в групі(зауваження, доповнення,  узагальнення);         д)підбиття підсумків групового завдання         Заключна частина.         а)оприлюднення результатів роботи в групах;         б)аналіз пізнавальної задачі, рефлексія.         в)загальний висновок про групову роботу і досягнення кінцевої мети.Досвід викладання предмета дозволяє мені сказати, що набагато підвищує ефективність уроку і викликає великий інтерес в учнів до навчання використання на уроці стандартного і мультимедійного підручника(використання комп'ютерних презентацій), оскільки це: ·     робить процес пояснення нового матеріалу наочним;·     показує явища, що вивчаються, в розвитку;·     сприяє формуванню аналітичних здібностей;·     здійснює зв'язки між учбовими предметами.Актуальною є так само і проектна діяльність учнів. У рамках роботи над проектами розробляються:·     реферати;·     доповіді;·     комп'ютерні презентації;

Я вважаю, що це дозволяє реалізувати багато завдань сучасної хімічної і біологічної освіти. У процесі навчально-дослідницької діяльності учні розвивають пізнавальну активність, творче мислення, залучаються до вирішення проблемних питань, використовуючи різні джерела, знаходять зв'язок між минулими і справжніми подіями.Використання методу проекту відбувається під час нестандартних уроків: уроки- конференції, семінари- практикуми, урок суд, уроки подорожі, уроки рослідування.Як і інші педагоги, я також активно шукала шляхи, стимулювання самостійності і саморозвитку учнів у рамках оптимізації навчального процесу. Здійсненню цієї мети, на мій погляд, служить викладання хімії і біології в системі розвиваючого навчання, оскільки провідним методологічним принципом його є не пасивне сприйняття інформації, а дослідження тієї або іншої проблеми, що стоїть, з різних точок зору. У зв'язку з цим при вивченні тем, які дають можливість учневі виявити свій талант у пошуках необхідної інформації використовуючи при цьому підручник, і додаткову учбову і пізнавальну літературу на уроках я створюю різні по кількості учнів групи, кожна група, маючи конкретні завдання, певний час на його підготовку вчиться максимально швидко, використовуючи при цьому усі свої можливості вивчити матеріал і дати звіт про вивчену проблему перед однокласниками. Використання міні - проектів під час вивчення властивостей кислот, хімічних властивостей речовин, під час вивчення видів різних родин класу дводольні і однодольні.Одним із факторів розвитку інтересу до предмета є проведення позаурочної роботи. Стимулювання творчої активності і самостійності учнів є участь в олімпіадах, конкурсах - захистах учнівських науково - дослідницьких робіт. Цьому процесу передує тривала індивідуальна підготовча робота, яка сприяє розвитку нестандартного мислення, формування наполегливості у досягненні результату.

Біологія і хімія мають великий виховний потенціал. Щорічно учні 5- 10 класів є активними учасниками Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Колосок», основна мета якого – розвиток інтересу школярів до вивчення природничих дисциплін, спонукання їх до власної самостійної пізнавальної та творчої діяльності, надання вчителям надійних та дієвих засобів цілеспрямованої інтеграції знань.

 

 







Комментариев нет:

Отправить комментарий

Турнір -вікторина

 2️⃣2️⃣ та 2️⃣3️⃣ лютого команда « Бендерівці» 🇺🇦🇺🇦🇺🇦Комунального закладу « Ліцей « Мрія» прийняла участь у міському турнірі-вікторині...