18 жовтня 2022 року виступ на засіданні методичного об*єднання вчителів природничих дисциплін
Інституційний аудит.
З 11 по 24 березня 2021 року в гімназії № 9 відбувся інституційний аудит, що був організований Управлінням Державної служби якості освіти у Кіровоградській області.
В рамках Інституційного аудиту я провела 3 відкриті уроки.
12.03. відкритий урок у 8А класі на тему: "Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації. Хімічні властивості нерозчинних гідроксидів."
12.03.відкритий урок у 10Б класі на тему: " Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. Способи одержання глюкози. Лабораторний дослід № 2. "
16.03.відкритий урок у 11 Б класі на тему: "Узагальнення знань з теми: Неорганічні речовини і їхні властивості( Частина І)"
Інформація " Академічна доброчесність" Управління Державної служби якості освіти
Безкоштовний сайт для швидкого написання органічних формул та створення їх 3D-моделей
"Від яйця до лялечки"
2 лютого 2021 року в гімназії № 9 відбулася презентація учнівських робіт «Про метеликів: від яйця до лялечки» (буклет, лепбук, відео, презентації тощо) в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту
ПЛАН
РОБОТИ КАБІНЕТУ ХІМІЇ
НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
гімназі
Аналіз роботи кабінету хімії за 2019-2020 навчальний рік:
Реформування освіти в Україні є частиною процесів оновлення освітніх систем, пов’язаних з визнанням значимості знань як основи суспільного добробуту та прогресу. Ці зміни стосуються створення нових освітніх стандартів, оновлення та перегляду навчальних програм, змісту навчально-дидактичних матеріалів, підручників, форм і методів навчання. Так, у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти підкреслюється, що зміст базової і повної загальної середньої освіти створює передумови для індивідуалізації навчання, запровадження особистісно-орієнтованих педагогічних технологій, формування соціальної, комунікативної, комп’ютерної та інших видів компетентності учнів.
На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим стає значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти, в тому числі й хімічної. Реформування системи освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності, тобто диференціацію навчання.
Хімія, будучи природничим предметом, має величезний потенціал навчання і розвитку. Без знання і розуміння хімічної форми руху матерії неможливо уявити собі сучасну наукову картину світу. Адже світ, що нас оточує – це, перш за все, світ речовин, які є основою живої і неживої природи. Хімічні знання, здобуті учнями в основній школі, створюють підґрунтя реалістичного ставлення до навколишнього світу, в якому значне місце посідає взаємодія людини і речовини, сприяють розкриттю таємниць живого через пізнання процесів життєдіяльності організмів на молекулярному рівні.
Навчання хімії в основній школі спрямовується на досягнення мети базової загальної середньої освіти, яка полягає у розвитку й соціалізації особистості учнів, формуванні їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи – це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, який вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами; має бажання і здатність до самоосвіти; виявляє активність і відповідальність, підприємливість й ініціативність у громадському й особистому житті, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до довкілля, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.
На уроках хімії учні розв’язують задачі, які спонукають думати, зіставляти різні методи; сприяють розвитку мислення (творчого, критичного) і застосуванню різнихспособів вираження думки; інтуїції – здатності передбачати результат і знаходити шлях до розв’язання; знаходити їм практичне застосування. Навчання хімії в умовах нової української школи спрямоване на забезпечення в учнів розвиткуузагальнення, порівняння, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу. Саме такі задачі, методи їх розв`язання виховують хороший смак, хімічну культуру.
У 2019-2020 навчальному році учні гімназії брали участь у 1,2 етапах всеукраїнської олімпіади з хімії та різноманітних конкурсах. Здобувачі освіти гімназії брали участь у Всеукраїнському конкурсі «Кристали» від Малої академії наук. Є у нас і переможці Всеукраїнських конкурсів Геліантус, Колосок (секція Хімія), інтернет – олімпіад та конкурсів від освітнього проекту «На Урок».
Мета базової загальної середньої освіти досягається на основі реалізації основного завдання хімічної освіти, що полягає у формуванні засобами навчального предмета ключових і предметних компетентностей. Ними забезпечується формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учнів, що визначають їхню поведінку в життєвих ситуаціях.
Предметна хімічна компетентність учнів є складником ключової компетентності у природничих науках і технологіях. Володіння хімічною компетентністю на базовому рівні означає здатність учнів мислити і діяти з позицій світоглядних орієнтацій і ціннісних установок, сформованих у процесі навчання хімії. Предметна компетентність є складним утворенням, основними компонентами якого є знаннєвий (пізнавальний), діяльнісний (поведінковий) і ціннісний (мотиваційний). Змістове наповнення цих компонентів розкрито в рубриці програми «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності».
Перелік очікуваних результатів навчання зорієнтує вчителя на досягнення мети навчання за кожною темою програми, полегшить планування цілей і завдань уроків, дасть змогу виробити адекватні методичні підходи до проведення навчальних занять, поточного й тематичного оцінювання.
Компетентнісний підхід у навчанні, на відміну від предметного, передбачає інтеграцію ресурсів змісту курсу хімії та інших предметів на основі провідних соціально й особистісно значущих ідей, що втілюються в сучасній освіті: уміння вчитися, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська відповідальність, ініціативність і підприємливість. Для реалізації цих ідей виокремлено такі наскрізні змістові лінії: «Екологічна безпека і сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність». Наскрізні змістові лінії послідовно розкриваються у процесі навчання й виховання учнів, є спільними для всіх предметів і корелюються з ключовими компетентностями.
Згідно з метою освітньої галузі «Природознавство» та її хімічного компонента, визначеною в новій редакції Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, навчання хімії у школі спрямовується на розвиток засобами предмета особистості учнів, формування їхньої загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких навичок і навичок життєзабезпечення.
Кількість годин, відведених на вивчення хімії на рівні стандарту, відповідає навчальним планам для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженим Міністерством освіти і науки України (наказ МОН № від 2017 р. «Про внесення змін у наказ МОН від № 995»), а саме: у 10 класі – 1,5 години, в 11 класі – 2 години на тиждень.
Ціннісні орієнтири змісту курсу хімії у старшій школі не залежать від рівня вивчення і визначаються специфікою хімії як науки. Поняття «цінність» включає єдність об'єктивного (сам об'єкт) і суб'єктивного (відношення суб'єкта до об'єкта), тому в якості ціннісних орієнтирів хімічної освіти виступають об'єкти, що вивчаються в курсі хімії, до яких в учнів формується ціннісне ставлення. При цьому провідну роль відіграють пізнавальні цінності, оскільки головною метою навчального предмета «Хімія» є дослідження і вивчення природи.
Вивчення хімії в 10 класу здійснювалося за темами: Повторення початкових понять про органічні речовини. Тема 1. Теорія будови органічних сполук. Тема 2. Вуглеводні. Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки. Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки. Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин.
У 10 класі було розширено матеріал із хімії органічних сполук, що вивчався в основній школі. У першій темі розглядалась теорія будови органічних сполук як вища форма наукових знань та ізомерія як явище. Класи органічних сполук вивчались в темах «Вуглеводні», «Оксигеновмісні органічні сполуки», «Нітрогеновмісні органічні сполуки». Окремі теми присвячувалися синтетичним високомолекулярним речовинам і багатоманітності та взаємозв’язку органічних речовин. Належну увагу було приділено будові молекул органічних сполук, розкриттю взаємного впливу атомів, причинно-наслідковим зв’язкам між будовою, властивостями, застосуванням органічних речовин.
Методологічною основою такої побудови навчального змісту хімії для рівня стандарту є ідея інтегрованого курсу хімії – внутрішньопредметної інтеграції навчального предмета «Хімія». Ідея такої інтеграції диктує наступну черговість вивчення розділів хімії: у 10 класі вивчається хімія органічних сполук, в 11 – загальна хімія і хімія неорганічних сполук. Таке структурування обумовлено тим, що узагальнення в 11 класі змісту предмета дозволить сформувати у випускників середньої школи уявлення про хімію, як про цілісну науку, показати єдність її понять, законів і теорій, універсальність і застосовність їх і в неорганічній, і в органічній хімії.
Задачі кабінету хімії на 2020-2021 навчальний рік:
Навчальна програма з хімії для 7-9 класів закладів загальної середньої освіти розроблена на підставі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та затверджена наказом Міністерством освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, для 10-11 класів наказом № 1407 від 23.10.2017 р. «Про внесення змін у наказ МОН № 995». Програма призначена для навчання хімії на рівні стандарту, тобто у класах, де хімія не є профільним предметом. Зміст програми базується на знаннях і компетентностях, набутих учнями в основній школі, і є другим – вищим концентром вивчення хімії.
Вивчення хімії у старшій школі на рівні стандарту спрямоване на подальше формування у випускників наукового світогляду, хімічної тури як складника загальної культури сучасної людини і розвитку їхнього творчого потенціалу задля успішної соціалізації в сучасному суспільстві.
Випускники старшої школи – це цілісні особистості, всебічно розвинені, здатні до критичного мислення; громадяни і патріоти з активною життєвою позицією, які діють згідно з морально-етичними принципами і приймають відповідальні рішення; інноватори, готові змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.
Мета навчання хімії на рівні стандарту відповідає меті повної загальної середньої освіти і полягає у забезпеченні загальноосвітньої підготовки з предмета, що передбачає уміння пояснювати хімічні явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ. Мета навчання хімії на рівні стандарту досягається на основі реалізації завдання хімічної освіти – формування засобами навчального предмета ключових і предметних компетентностей.
Тому перед вчителями хімії гімназії постають такі завдання:
1. Забезпечення якісного виконання оновленої Програми з хімії у 7-9, 10-11-х класах.
2. Організація фронтальної навчальної діяльності з використанням мультимедійної інтерактивної дошки, комп´ютеру, планшетів та компакт-дисків навчального призначення, а також ресурсів Інтернету. Поєднання традиційних методів навчання із сучасними інформаційно-комунікативними технологіями (ІКТ).
3. Організація навчання та доступу учнів до Інтернет-ресурсів з хімії.
4. Забезпечення комфортних умов праці, дотримування санітарно-гігієнічних норм у кабінеті хімії.
5. Підтримання у робочому стані обладнання для практичних, лабораторних робіт та демонстраційних дослідів, які проводяться у кабінеті.
6. Поповнення кабінету сучасною навчальною, довідковою, методичною літературою з хімії, роздатковими та дидактичними матеріалами.
7. Організація заходів з охорони праці та техніки безпеки (проведення інструктажів з техніки безпеки в кабінеті хімії тощо).
Навчання хімії у старшій школі спрямоване на виконання таких освітніх, розвивальних і виховних завдань:
1. Поглиблювати і розширювати знання про хімічну складову природничо-наукової картини світу: найважливіші хімічні поняття, закони і закономірності, теорії і процеси; сучасну хімічну номенклатуру речовин.
2. Розвивати уміння самостійно набувати хімічні знання з різних інформаційних джерел та у ході експериментальних досліджень і критично їх осмислювати; застосовувати отримані знання для пояснення властивостей речовин і різноманітних хімічних явищ; безпечно використовувати речовини і матеріали; оцінювати роль хімії у розвитку сучасних технологій та розв’язанні глобальних проблем; творчо розв’язувати практичні завдання хімічного характеру у повсякденному житті, попереджувати явища, що завдають шкоди здоров'ю людини і довкіллю.
3. Виховувати переконаність у позитивній ролі хімії як науки у забезпеченні прогресу суспільства, усвідомлення необхідності хімічно грамотного ставлення до власного здоров'я і довкілля.
4. Використовувати сучасні пристрої для пошуку хімічної інформації, її оброблення, збереження і передавання; створювати інформаційні продукти хімічного змісту; критично співставляти і оцінювати хімічну інформацію з різних інформаційних ресурсів.
5. Виявляти здатність до роботи в команді, бути ініціативним/ініціативною, генерувати ідеї, брати відповідальність за прийняття рішень, вести діалог задля досягнення спільної мети під час виконання хімічного експерименту і навчальних проектів.
6. Вчити учнів розуміти і виконувати встановлені державою закони і правила щодо збереження довкілля; співпрацювати з іншими над реалізацією соціально значущих проектів, що передбачають використання хімічних знань.
7. Усвідомлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність; використовувати хімічні знання для пояснення користі і шкоди здобутків хімії і хімічної технології для людини і довкілля; дотримуватися здорового способу життя; безпечно поводитись із хімічними сполуками і матеріалами в побуті.
Організаційна діяльність при підготовці до нового навчального року
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний |
1 | Опрацювати із здобувачами освіти «Правила поведінки та роботи у кабінеті хімії». | Вересень 2020 року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
2 | Провести інструктажі з безпеки життєдіяльності із здобувачами освіти 7-11-х класів: · дотримання правил безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в кабінеті хімії; · надання першої допомоги під час нещасних випадків; · дотримання правил пожежної безпеки; · евакуація здобувачів освіти під час нещасних випадків тощо. | Вересень 2020року, Січень 2021 року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
3 | Оформити журнали інструктажів: · реєстрації вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в кабінеті хімії; · реєстрації первинного, позапланового та цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності здобувачів освіти в кабінеті хімії. | Вересень 2020 року | Зав.каб.хімії-Акішова Р.А.
Вчительхімії- Гаянська Ю.П.
Лаборант – Бондаренко І.А.
|
4 | Оформити документи для допуску здобувачів освіти гімназії до виконання практичних робіт та лабораторних дослідів. | Серпень-вересень 2020 року | Зав. каб. хімії Акішова Р.А.
Медпрацівник гімназії |
5 | Перевірити систематизацію збереження портретів видатних хіміків. | Вересень 2020 року | Лаборант – Бондаренко І.А.
|
6 | Перевірити систематизацію збереження колекцій. | Вересень 2020 року | Лаборант – Бондаренко І.А.
|
7 | Перевірити систематизацію збереження хімічних реактивів. | Раз на семестр | Лаборант – Бондаренко І.А.
|
8 | Перевірити систематизацію хімічних реактивів згідно Переліку першочергових хімічних реактивів та матеріалів для середніх загальноосвітніх шкіл України. | Серпень – вересень 2020 року | Зав.каб.хімії-Акішова Р.А.
Вчительхімії- Гаянська Ю.П.
Лаборант – Бондаренко І.А.
|
9 | Приготувати робочі розчини для проведення практичних робіт та лабораторних дослідів. | До 10 вересня 2020 року | Лаборант – Бондаренко І.А.
|
10 | Оновити медичну аптечку (згідно переліку медпрепаратів кабінету хімії). | Серпень-вересень 2020 року | Зав.каб.хімії-Акішова Р.А.
Вчительхімії- Гаянська Ю.П.
Лаборант – Бондаренко І.А. |
11 | Скласти графік занятості та роботи кабінету хімії. | До 10.09. 2020 року | Зав. каб. хімії Акішова Р.А. |
12 | Сформувати актив, оформити паспорт та скласти план работи кабінету хімії. | До 10.09. 2020 року | Зав. каб. хімії Акішова Р.А.
|
13 | Отримати акт-дозвіл на експлуатацію кабінету хімії у 2020-2021 навчальному році. | До 01 вересня 2020 року | Зав. каб. хімії Акішова Р.А.
|
14 | Переглянути та за потреби оновити стенд «Інструкції з охорони праці». | До 01 вересня 2020 року | Зав. каб. хімії Акішова Р.А.
|
15 | Оновити інструкції з охорони праці, з ТБ в кабінеті хімії (за потреби згідно нормативної документації). | Серпень-вересень 2020 року | Зав. каб. хімії Акішова Р.А. Фахівець з ОП
|
Навчально-методична робота
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний |
1 | Продовжити роботу з апробації електронних педагогічних засобів навчання.
| Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
2 | Створювати мультимедійні посібники, презентації, міні-проекти для використання на уроках. | Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
3 | У блозі «На допомогу вчителю хімії», сайті Дистанційного курсу,Google-класі вести постійно діючу сторінку «На допомогу учням». | Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
4 | Брати участь у роботі засідань РМЦ вчителів хімії Олександрівського району та обміну передовим педагогічним досвідом роботи серед членів метод центру вчителів хімії . | Протягом року | Вчителі хімії –
Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
5 | Виготовлення та оновлення матеріалів (інструкцій тощо) для проведення практичних робіт, лабораторних дослідів та завдань домашнього експерименту. | Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
Лаборант– Бондаренко І.А.
|
6 | Підготовка матеріалів для проведення ДПА, ЗНО з хімії з урахуванням діючих змін та нововведень. | Березень-квітень 2020 року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
7 | Із метою забезпечення виконання «Єдиних вимог до усного і писемного мовлення» оформити виставку кращих робіт учнів, стіннівок, проектів тощо (під час декади природничо-математичних наук). | Березень 2020 року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
Організація навчально-виховного процесу
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний |
1 | Брати участь у Всеукраїнській олімпіаді з хімії: І етап ІІ етап
ІІІ етап |
Жовтень 2020року Листопад 2020року Січень-лютий 2021 року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
2 | З'ясувати алгоритм розв'язання деяких типів розрахункових, експериментальних та розрахунково-експериментальних задач та задач підвищеної складності з учнями 9-11-х класів, в яких Програмами з хімії передбачена мала кількість годин на розв'язання задач. | Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
3 | Оновити та доповнити диференційовані картки для роботи з обдарованими учнями. | Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
4 | Оновити каталог кабінету хімії, додаткового (роздаткового) матеріалу кабінету хімії. | Протягом року | Лаборант – Бондаренко І.А.
|
6 | Проводити консультування учнів:
| Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
Позакласна робота з учнями
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний |
1 | Скласти графік консультацій вчителями хімії щодо підготовки учнів до участі у різноманітних конкурсах; І, ІІ, ІІІ етапах всеукраїнської олімпіади з хімії; захисті робіт МАН; інтернет-олімпіадах та конкурсах; конкурсах «Кристали», «Колосок», «Геліантус», «Соняшник» тощо. | Серпень – вересень 2020 року | Заст. директора, вчитель хімії
Вчитель хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
2 | Організувати та провести для учнів 7-11 класів 1 етап всеукраїнської олімпіади з хімії, для чого: а) з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробити можливі зразки олімпіадних завдань; б) розробити критерії оцінювання олімпіадних завдань; в) один раз на тиждень проводити заняття з учнями, які готуються та братимуть участь у олімпіаді та конкурсах.
| Вересень – жовтень 2020 року
Протягом року | Заст. директора, вчитель хімії
Вчитель хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
3 | Приділяти увагу роботі з обдарованими здобувачами освіти . | Протягом року | Заст. директора, вчитель хімії
Вчитель хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
5 | Організувати проведення педагогічного консультування для учнів 7-11 класів. | Протягом року | Заст. директора, вч. хімії Вчитель хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
6 | Скласти план проведення, взяти участь у підготовці та проведенні декади природничо-математичних наук. | ІІ семестр 2020-2021навч. року | Заст. директора, вчитель хімії
Вчитель хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
7 | Провести захист проектів здобувачів освіти 10-11 класів. | ІІ семестр 2020-2021 навч. року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
8 | Створювати тематичні презентації, міні-проекти з різних тем хімії (7-11 класи) для подальшого використання їх у навчально-виховному процесі з метою підвищення інтересу учнів до вивчення предмету. | Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
Удосконалення матеріально-технічної бази кабінету
№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний |
3 | Поповнювати бібліотеку кабінету хімії друкованою літературою – науковою, науково-методичною, методичною, довідниковою літературою. | Протягом року | Вчителі хімії –
Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
4 | Поповнювати бібліотеку кабінету хімії електронними засобами навчання (Віртуальна хімічна лабораторія, Презентації, міні-Проекти, відео-ролики тощо).
| Протягом року | Вчителі хімії – Акішова Р.А. Гаянська Ю.П.
|
5 | Оновлювати етикетки на склянках з хімічними реактивами (за потребою). | Протягом року | Зав. кабінетом – Акішова Р.А.
Лаборант – Бондаренко І.А.
|
24.09.2020
ЗАСІДАННЯ ТВОРЧА ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ з проблеми: “ІКТ – супровід підготовки учнів до ЗНО з хімії”.
Курси з основ здоров'я 14.09-18.09.2020
15 травня 2020 року
Навчання в КОІППО за програмою семінару- практику " Практична складова програм предметів освітньої галузі " Природознавство"
Урок з біології для учнів 10 класу
Дистанційне навчання
"Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань."
КОІППО # Березень 2020#
28 грудня 2019 року відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Інноваційна діяльність гімназії в системі формування компетентної особистості»
Доповідьна тему : "Використання платформи mozaBook на уроках хімії, біології, географії, мистецтва, музики, мов "
24 січня 2020 року відбувся захист проєкту"Кіткова Феєрія"
Лепбуки “Квіти Червоної книги України” презентували Потєєва Марія та Римарь Олександра (11-А клас), Полонська Вероніка (11-А клас), Олійник Марія (9-В клас), Лунгул Вадим та Гаврилова Аліса (10-В клас), Федірко Еліна та Корнета Анастасія.
Незвичайні#Фантастичні#Кольорові експерименти “Пігменти і кольори квітів” та майстер-клас «Виготовлення саморобних природних індикаторів і досліди з ними на квітах» продемонстрували юні хіміки, учні 9-А класу: Денисенко Анна, Кошмак Аліна, Панькін Микита, Хаврюта Олег.
ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з Хімії
Вітаємо👏Николюка Богдана🥇
Учня 9 А класу, ІІ Місце🥇
Завдання Оліміади 2019-2020
https://drive.google.com/open?id=1PGdAf4-HB3Z2XMXqlyCgAk2Sh73nIQm9
19 вересня 2019 року на базі гімназії 9 відбувся семінар-практикум для директорів ЗЗСО м. Кропивницького з проблеми: «Створення системи забезпечення якості освіти» . Я представляла зону експериментальну, всі учасники експериментували, досліджували, вчилися відрізняти якісні продукти від фальсифікатів.
СЕРПНЕВА НАРАДА 2019
28 серпня 2019 року участь в серпневій нараді педагогічних працівників міста Кропивницького у приміщенні Кіровоградської обласної філармонії, на якій було підведено підсумки роботи у 2018-2019 навчальному році та визначено завдання на 2019-2020 навчальний рік


СЕРПНЕВИЙ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФОРУМ

Комментариев нет:
Отправить комментарий